انصار رهبر

انصار رهبر
با خامنه ای (حفظه الله) کسی نگردد گمراه، او در شب فتنه میدرخشد چون ماه

در پی عدم استقبال هواداران فتنه سبز از فراخوان شعار دهی در شب روز قدس، در میزگرد سایت دویچه وله علت اصلی این مطلب شعار الله اکبر عنوان شد




سکوت محض هواداران فتنه در شب روز قدس به رغم بیانیه های مکرر شورای هماهنگی راه سبز امید، اپوزیسیون را بیش از پیش وحشت زده کرد .
بنابر این گزارش به نقل از سایت ایران گلوبال (27 آگوست -5 شهریور)، در همین زمینه دویچه وله در میزگردی به بررسی این مساله پرداخت.


رادیو آلمان با طرح این سوال که« آن‌طور که پیداست از فراخوان"تکبیرگویی به مناسبت روز قدس" همچون ماه‌های ابتدایی پس از انتخابات استقبال نشد. دلیل چیست؟»از میهمانان خود خواست تا نظر خود را بیان کنند.

رسول نفیسی که این سایت وی را جامعه شناس معرفی می کرد ، گناه مرگ جنبش سبز را متوجه شعار الله اکبر دانست و گفت: «گفتن الله اکبر در یک تظاهرات دولتی، معنایی نداشت. چون راهی کهنه و متعلق به رژیم گذشته بود.»


وی با اشاره به لائیک و سکولار بودن حامیان فتنه سبز ، طرح شعارهای مذهبی از سوی شورای هماهنگی راه سبز امید و رهبران فتنه را موجب ایجاد اختلاف عنوان کرد و گفت:
«به نظر این تناقض تا به جایی برسد، با این مشکلات روبه‌رو خواهیم بود. نباید گروه خاصی را سرزنش بکنیم ولی از گفته‌های آقای امیرارجمند لااقل برای من این موضوع مشخص شد که بین خواسته‌های رادیکال و ریشه‌ای مردم و آن خواست‌ها و آن پروژه‌ای که رهبران جنبش سبز و شورای هماهنگی دارند، شاید توافق چندانی وجود نداشته باشد.»


نفیسی، علت دیگرعدم تحرک حامیان فتنه را خستگی وبی حالی آنها در انجام اقدامات تند دانست و تصریح کرد:« مردم ایران از جریانات خشونت‌آمیز انقلاب دل زده هستند و به انقلاب رو نمی‌کنند. بلکه علاقه‌مند هستند از راه مسالمت‌آمیز امور را تا حدی حل و فصل بکنند. تضادی که در جریان جنبش سبز وجود دارد ناشی از همین مساله است.» 


مسیح علی نژاد میهمان دیگر این میزگرد ، با تاکید بر اینکه:« برخی‌ها نقد می‌کنند که شعار "الله اکبر"، شعار خوبی نبوده» و موجب شکست فتنه سبز شده است، این مطلب را رد کرد و تمام تقصیرها را به گردن شورای هماهنگی راه سبز امید انداخت و گفت: «دلیل اصلی‌ این است که در تمام این مدت، از این شورا هیچ حرکتی که در راستای هماهنگ‌سازی گروه‌های معترض باشد دیده نشد


رادیو آلمان که به نظر می رسید تلاش داشت تا علت اصلی عدم استقبال حامیان فتنه از فراخوان شورای هماهنگی راه سبز امید را شعارالله اکبر قلمدادکند ، از علی نژاد پرسید: «خانم علی‌نژاد، به چه دلیل فکر می‌کنید انتخاب شعار "الله اکبر"، انتخاب مناسبی بوده است؟»
این روزنامه نگار اصلاح طلب نیز برای رفع اتهام از خود اظهار داشت:« نه، تأکید می‌کنم که الزاما من با این شعار در این شرایط موافق نبودم. تاکید من این بود که اتفاقا اگر مردم بدانند اندیشه‌ای پشت این اعتراض خواهد بود، برنامه‌ی منسجمی خواهد بود.»


روح‌الله شهسوار، عضو شاخه دانشجویان حزب مشارکت که میهمان دیگر بود نیز با رد مقصر بودن شورای هماهنگی ، دلیل اساسی را چنین عنوان کرد:« به دلایل مختلف در حال حاضر، فضای عمومی جامعه‌ایران کشش و پتانسیل چنین حرکت‌هایی را ندارد.»

گفتنی است اقدامات ضدانقلابی و ضداسلامی حامیان فتنه در اغتشاشات پس از انتخابات چهره واقعی این فتنه را برای مردم مسلمان ایران بر ملا کرد و همین مساله موجب در انزوا قرار گرفتن فتنه گران و بی خاصیت شدن برنامه های آنها گردید.

یا علی مدد - سید

منبع : http://www.mersad20.com


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 16 شهريور 1390برچسب:, ] [ 1:34 ] [ عاشقان راه ولایت ] [ ]
درباره سايت

سلام حرفی واسه زدن نیست، فقط اینو بدونید که ما ذوالفقار حیدر کرار و رهبریم، جان برکفان رهبر و انصار حیدریم . هر کی آماده است تا به جمع جان برکفان بپیونده به ایمیل وبلاگ پیام بده و مشخصات خودش رو بده، واسه مشهدی ها برنامه داریم، فقط یادتون نره شماره همراه رو هم تو ایمیلتون بنویسید . یاعلی
نويسندگان
امکانات وب

ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 9
بازدید ماه : 40
بازدید کل : 22152
تعداد مطالب : 24
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1

....................................................
....................................................
وبلاگ انصار رهبر
....................................................
سایت سیاسی فرهنگی مرصاد20
....................................................
.................................................... سایت خبری تحلیلی سنگر نیوز .................................................... مقام معظم رهبری (مدظله العالی) : عزیزان من بسیجی شدید مبارک است، اما بسیجی بمانید. .................................................... امام (ره) که بود ؟ امام کسی بود که وقتی آب میخورد، روی لیوانش یک کاغذ میگذاشت بعد مثلا دو ساعت بعد همان آب را میخورد. گوشه ای از سخنان وحید جلیلی ................................................... اگر بندبند استخوان‌هایمان را جدا سازند، اگر سرمان را بالای دار برند، اگر زنده زنده در شعله‏‌هاى آتشمان بسوزانند، اگر زن و فرزندان و هستی‌مان را در جلوى دیدگانمان به اسارت و غارت برند، هرگز امان‌نامه کفر و شرک را امضا نمی‌کنیم ...